בעולם הדיגיטלי של היום, אתר תדמית הוא כלי חיוני לכל עסק. האתר מספק לעסק שלכם נוכחות דיגיטלית ומאפשר לכם להגיע לקהל רחב יותר, משדר אמינות ומקצועיות, ויכול לעזור לכם להגדיל את המכירות. אתרי תדמית יכולים לשמש גם כמרכז מידע עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים. עסקים עם אתרים נמצאים ביתרון תחרותי משמעותי לעומת עסקים שאין להם אתר, כמובן שניתן להשתמש בו כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלכם (ואפילו למכור אונליין).
רוצים לספק מקור זמין 24/7 ללקוחות פוטנציאליים שיכולים לגשת למידע על העסק שלכם בכל זמן ובכל מקום? כנראה שאתר תדמית הוא הפתרון המושלם עבורכם!
צריכים ייעוץ מקצועי בתחום השיווק ובניית אתרים? מלאו פרטים לשיחץ ייעוץ 1:1
בניית אתר תדמית מוצלח הוא תהליך הדורש תכנון, עיצוב, תוכן איכותי והמון השקעה. על מנת לקבל מוצר ברמה גבוה שמכניס כסף לעסק ולא יהיה נטל צריך לעבוד לפי שיטה מסודרת ולבצע את כל הדברים ברשימת המטלות.
תכנון לפני בניית אתר תדמית
השלב הראשון בתהליך הוא התכנון או "אפיון" של האתר שלכם, בשלב זה צריכים להגדיר מטרות ויעדים מאוד ברורים שעל פיהם האתר יבנה. מספר שאלות שכדאי לשאול את עצמכם:
- הגדרת מטרות: מה אתם רוצים להשיג באמצעות אתר התדמית?
- הגדרת קהל היעד: מי הם האנשים שאתם רוצים להגיע אליהם?
- מחקר מתחרים: מה עושים המתחרים שלכם? מה עובד ומה לא?
- אפיון התוכן: אילו דפים יהיו באתר ומה יופיע בכל דף?
- בחירת שם דומיין: שם הדומיין צריך להיות קשור לתחום העיסוק שלכם ולמילות מפתח רלוונטיות.
החשיבות של עיצוב אתר תדמית
השלב השני הוא גם כן חלק מאוד מאוד חשוב וישפיע על חווית המשתמש שיגלוש באתר, בנוחיות השימוש ובנראות של האתר שלכם. מעבר לעיצוב יפה הקפידו על מהירות אתר וכמובן עיצוב רספונסיבי שמתאים גם למכשירים ניידים (רוב הכניסות מתבצעות כיום מטלפונים ניידים).
- בחירת פלטפורמת בניית אתרים: ישנן פלטפורמות רבות לבניית אתרים, כמו Wix ו- WordPress. חשוב לבחור פלטפורמה שמתאימה לצרכים שלך ולרמת המומחיות שלך.
- בחירת תבנית: תבניות הן עיצובים מוכנים מראש שיכולים לחסוך לכם זמן ומאמץ.
- התאמת העיצוב: התאימו את העיצוב של האתר למותג שלכם ולסגנון שלכם.
- הקפידו על עיצוב רספונסיבי: אתר רספונסיבי יתאים את עצמו לכל מסך, כך שיוכל להיראות טוב גם במחשבים, טאבלטים וטלפונים חכמים.
למה התוכן הוא המלך של אתרי התדמית
השלב השלישי הוא התוכן, יש כאלה אומרים שהתוכן הוא המלך וזה דיי נכון.. בסופו של דבר תוכן איכותי ידע להעביר את הלקוח שלכם מסע ולהניע אותו לפעולה הרצויה, לקדם את האתר שלכם בגוגל בצורה אורגנית וכמובן לייצר לידים שיסלקו אצלכם בסוף החודש.
- כתבו תוכן איכותי: התוכן באתר שלכם צריך להיות איכותי, מקורי ורלוונטי לתחום העיסוק שלכם.
- השתמשו במילות מפתח: חשוב להשתמש במילות מפתח רלוונטיות לאורך כל האתר שלכם.
- הוסיפו תמונות וסרטונים: תמונות וסרטונים יכולים להפוך את האתר שלכם למעניין ומושך יותר.
- הקפידו על כתיבה נכונה: ודאו שהתוכן באתר שלכם נטול שגיאות כתיב ופיסוק.
בשביל מה לשלב קידום אורגני באתר
השלב הרביעי אולי לא רלוונטי או הכרחי עבור כולם אבל קידום אורגני יכול לייצר לכם המון כסף אם תעבדו בצורה נכונה – בסופו של דבר זה הוא עוד מקור טראפיק של לקוחות פוטנציאלים. רצוי לבנות תשתית מוכנה לקידום אורגני מרגע הקמת האתר ולהמשיך לטפח אותה תמיד.
- קידום אורגני (SEO) הוא תהליך של שיפור דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש (כמו גוגל) באופן טבעי, ללא תשלום.
- ישנן מספר דרכים לקדם את האתר שלך באופן אורגני:
- בניית קישורים: קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך הם גורם חשוב בקידום אורגני.
- שיווק ברשתות חברתיות: שתפו את התוכן שלכם ברשתות חברתיות כדי להגדיל את החשיפה לאתר שלכם.
- פרסום ממומן: ניתן להשתמש בפרסום ממומן כדי להביא יותר גולשים לאתר שלכם.
אחרי שסיימתם את כל השלבים אתם מוכנים לצאת לדרך אל עבר אתר תדמית משלכם, בין אם אתם מתכוונים לבנות אותו לבד או להשתמש בגורם חיצוני. לאחר הקמת האתר חשוב לעדכן את האתר באופן קבוע בעזרת מאמרים חדשים וכמובן אל תשכחו לבצע גיבוי באופן קבוע למקרה של תקלות!