לוגו קטן
כרטיס ביקור דיגיטלי לדוגמא

הגיע הזמן לשדרג את הרושם ראשוני שלך

למה חשוב שיהיה לי כרטיס ביקור עסקי?

לכל דבר בחיים שלנו יש סיבה, חשבתם על זה פעם? כל דבר שאנחנו עושים מלמד אותנו שיעור מסוים בחיים! כנראה שכבר חוויתם חוויות נעימות וגם כאלה שפחות, שום דבר לא אמור למנוע ממכם להמשיך ולנסות! עם כרטיס ביקור עסקי דיגיטלי תוכלו לחוות חוויה עסקית חדשה שתעזור לכם להיראות טוב יותר, לייעל את הפעילות בעסק ובזמן הזה להיו עסוקים בלעשות את העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר ( מה שתמיד יביא לכם עוד לקוחות חדשים). 

עדיין לא בטוחים?.. המשיכו איתנו ונסביר.

נראות מקצועית- ברגע שיש לעסק שלכם כרטיס ביקור זה אוטומטית נראה מקצועי יותר, קל וחומר אם זה כרטיס ביקור עסקי דיגיטלי! הכרטיסים הישנים יותר שאנחנו מכירים כוללים בדרך כלל את שם העסק, מספר הטלפון ומספר פרטים קטנים כמו תחום עיסוק ושעות פתיחה וקורה גם שאנו מוצאים אותו זרוק על הרצפה.  

בכרטיס הביקור החדשני ניתן להוסיף הרבה יותר פרטים הכוללים את הלוגו העסקי שלכם, שעות הפתיחה,תמונת קאבר, כפתורים מכוונים שבעזרתם הלקוח יכול לבצע פעולות או ליצור אתכם קשר בלחיצת כפתור, אודות על העסק על מנת להבטיח היכרות יעילה יותר עם הלקוח ולתת לו ביטחון. בנוסף ניתן לעצב אותו במראה יוקרתי לפי בקשתכם, כל הפרטים הללו מספקים לכם מראה מקצועי ונכונות להקל על קהל היעד שלכם. 

סדר – לא משנה באיזה תחום מדובר אין כמו סדר! 

פרטים שמסודרים במקום אחד בצורה ממוקדת ונכונה בסדר מסוים המאפשר ללקוח להנות מחוויה רצופה ומסודרת של כל הפרטים שהוא בטח היה שואל אתכם אם לא היה לכם כרטיס ביקור עסקי דיגיטלי.

הכרטיס בנוי במטרה לכוון את הלקוחות שלכם בצורה קלילה ונעימה כמו הכוונה למיקום העסק למשל בה הלקוחות שלכם יוכלו ללחוץ על כפתור שיפנה אותם ישירות לוויז עם כתובת מיקום העסק שלכם ללא מאמץ כלל, כפתור הכוונה לשיחה ישירה איתכם, כפתורים שיכוונו אותם לעמודים עסקיים שלכם (פייסבוק/אינסטגרם) במידה ולא הסתפקו ממגוון העבודות/מוצרים שאתם מציגים להם בצורה מסודרת הישיר בכרטיס הביקור המשוכלל שלכם. 

יעילות בטיפול בלקוחות – ברגע שעסוקים עם לקוח ועדיין רוצים לתת מענה ללקוחות השואלים, כל הפרטים שחשוב לדעת פשוט יהיו בכרטיס ויקלו עליכם מהעומס שיכל להיות עם הרבה שאלות שהלקוח כבר יכול היה לקבל עליהם מענה בצורה פשוטה ונוחה.

מה מיוחד בכרטיס ביקור עסקי?

עלות נמוכה – תוכלו לרכוש כרטיס ביקור עסקי דיגיטלי בעלות מסוימת ולא גבוהה לשנה שלמה וניתן לחלק אותה ל – 12 תשלומים, כך שבכל חודש תשלמו סכום שלא יזיז לכם בכיס. 

הצגת עבודות – בכרטיס הביקור שלכם תהיה לכם אפשרות להציג תמונות או סרטונים של מוצרים/שירותים/עבודות שלכם על מנת לתת ללקוח טעימה כבר בביקור הקטן שלו בכרטיס שלכם, עזבו שזה נראה מקצועי..אחרי שכבר טועמים טיפה ואוהבים את מה שאכלנו אנחנו תמיד רעבים לעוד, מה שכנראה יגרום ללקוחות שלנו להשתמש בכפתורים הקיימים בכרטיס שלנו ולהיכנס גם לעמודים עסקיים לצפות בעוד. 

לפרטים על העלות העכשווית >> לחצו כאן

שליחה קלה ונוחה – כל כך נוח העולם הדיגיטלי כיום, מסכימים?ֿ

אז למה לא להשתמש בו ככל שניתן? כרטיס ביקור עסקי דיגיטלי ניתן לשלוח ממש בקלות בעזרת לינק דרך כל גורם שניתן להעביר בו פרטים (וואטסאפ,הודעת sms, המסנג'ר של פייסבוק/אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק, טלגרם וכל גורם אחר שלא הזכרנו), או להטמיע את הלינק שלו בפוסטים שאנו מפרסמים, בעמוד היוטיוב שלו (במידה וקיים), באתר התדמית, בדף הנחיתה, סתם בפרטי העמוד העסקי בפייסבוק והרשימה עוד ארוכה. 

כרטיס ביקור עסקי ניתן לשינוי בעת הצורך – בכרטיס הביקור ניתן לשנות את תמונת הקאבר,הלוגו,פרטי העסק,מחירים, שעות,תמונות,סרטונים וכל מה שכלול בו אם יש צורך בכך.

ומה שמדהים הוא שהפרטים משתנה גם אצל הלקוחות שכבר קיבלו את הלינק וזוהי דרך טובה להשאיר את הלקוחות מעודכנים בפרטים הקטנים שמשתנים.

למה לעבור לכרטיס ביקור עסקי דיגיטלי?

שומרים על איכות הסביבה

איכות הסביבה

בעזרת שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי אתם תשמרו על עצים וזיהום אוויר שנוצר שעת היצור.

מתקדמים לטכנולוגיות חכמות

טכנולוגיה

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לפנות אליכם בלחיצת כפתור ולבקר בכל הנכסים שלכם בקליק.

קידום העסק ברחבי האינטרנט

קידום העסק

בלחיצת כפתור אחת תוכלו לשתף את הכרטיס בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו בוואטסאפ.

דוגמאות לכרטיסי ביקור שבנינו

הגיע הזמן לשדרג את העסק עם כרטיס ביקור עסקי