פרסום בגוגל הוא כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לעסקים מכל הגדלים להגיע לקהל היעד שלהם, להגדיל את המודעות למותג ולעודד מכירות. ניתן למקד את המודעות בגוגל לקהל ספציפי לפי מיקום, גיל, מין, תחומי עניין ועוד. ניתן ליצור מודעות מושכות שיעזרו להגדיל את המודעות למותג שלכם וכמובן להשתמש במודעות בגוגל כדי לקדם מוצרים, שירותים ולעודד לקוחות פוטנציאליים לרכוש אותם או לאסוף פרטים של לקוחות פוטנציאליים (לידים) ולשלוח להם הצעות מותאמות אישית.
צריכים ייעוץ מקצועי בתחום השיווק ובניית אתרים? מלאו פרטים לשיחץ ייעוץ 1:1
כמה עולה פרסום בגוגל לעסקים
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, עם למעלה מ-90% נתח שוק. כתוצאה מכך פרסום בגוגל לעסקים היא דרך יעילה מאוד להגיע לקהל היעד ולהגדיל את המודעות למותג.
עלויות פרסום בגוגל לעסקים משתנות בהתאם למספר גורמים ביניהם: סוג המודעה, מיקוד המודעות, תחרות על מילות המפתח וכמובן תקציב הקמפיין.
מודעות טקסט זולות יותר ממודעות תמונה וככל שהמיקוד מדויק יותר, כך העלות עשויה להיות גבוהה יותר שילוב של מילות המפתח תחרותיות יותר תוביל לעלות גבוהה יותר. ככל שהתקציב גבוה יותר, כך ניתן להציג יותר מודעות ולפני קהל רחב יותר.
בממוצע, עסקים משלמים בין 2 ש"ח ל-30 ש"ח לקליק עבור מודעות במנוע החיפוש. עם זאת, ניתן להתחיל בקמפיין פרסום בגוגל כבר עם תקציב קטן של 50 ש"ח ליום.
להלן מספר טיפים לחיסכון בעלויות פרסום בגוגל:
- בחרו מילות מפתח רלוונטיות עם תחרותיות נמוכה.
- כתבו מודעות מושכות וקליקות.
- הגדירו נחיתה יעילה.
- עקבו אחר ביצועי המודעות וערכו התאמות.
חשוב לציין שפרסום בגוגל הוא השקעה שיכולה להניב תשואה גבוהה. על ידי יצירת קמפיין מתוכנן ומוקפד, ניתן להגיע לקהל היעד שלכם, להגדיל את המודעות למותג ולעודד מכירות.
פרסום בגוגל אפילו לחברות ניקיון
פרסום אתר בגוגל יעזור ליותר אנשים למצוא את חברת הניקיון שלכם. זה יביא לכם יותר לקוחות חדשים ויגדיל את הרווחים שלכם.
היום, אנשים רבים מחפשים שירותים דרך גוגל, אז חשוב שהאתר שלכם יהיה שם גם אם מדובר בפרסום של חברת ניקיון או כל עסק אחר, בסופו של דבר אם האתר שלכם מופיע בראש תוצאות החיפוש, יותר אנשים יבחרו ללחוץ על המודעה שלכם ולעבור לדף הנחיתה או האתר שלכם. ככל שיותר אנשים יבקרו באתר שלכם, כך גדל הסיכוי שירכשו מכם שירותי ניקיון.
בחירת חברת פרסום בגוגל לקידום העסק
בחירת חברת פרסום בגוגל היא החלטה חשובה שתשפיע על הצלחת העסק שלכם. חשוב לבחור חברה מנוסה ומקצועית שתדע לנהל את הקמפיינים שלכם בצורה יעילה ולהביא לכם תוצאות.
להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הפרסום המתאימה:
חשוב לוודא שהחברה בעלת ניסיון בניהול קמפיינים בגוגל ועדיף לבחור חברה שעבדה בעבר עם עסקים דומים לעסק שלכם. רצוי שהצוות בחברה מורכב מאנשי מקצוע מנוסים בתחום הפרסום בגוגל ולא ג'וניורים שהולכים "להשתפשף" על העסק שלכם. דרשו מהחברה להיות שקופה לגבי האופן בו היא מתנהלת את הקמפיינים שלכם. ודאו שאתם מקבלים דיווחים מתי שתרצו על הביצועים של הקמפיינים. מאוד חשוב לבדוק המלצות ושנותן השירות מציעה לכם שירות לקוחות זמין ומקצועי.
בנוסף, כדאי לבחון את הדברים הבאים:
האם החברה מציעה שירותים נוספים כמו קידום אתרים אורגני, ניהול מדיה חברתית, קידום ממומן בפלטפורמות נוספות ועוד? (רצוי לעבוד עם חברה שמתמחה בשירותים ספציפיים). האם החברה מוכנה להציג לכם מקרי בוחן של לקוחות מרוצים?
בהצלחה!