הגיע הזמן להשתדרג עם בניית אתר תדמית איכותי

בניית-אתר-תדמית

למי מתאים אתר תדמית?

בדיוק כמתואר בשמו – אתר תדמית נועד לכל עסק עצמאי או חברה המעוניינים לשפר את התדמית שלהם! בניית אתר תדמית יכולה להועיל מאוד לתדמית שלכם אך זו לא המטרה היחידה.

בעזרת יצירת תכנים עם מילות מפתח תוכלו לקדם את הכניסות לאתר שלכם וכך יותר אנשים יחשפו לתוכן שלכם ולשירותים/ מוצרים שאתם מציעים. 

תוכלו גם לנהל מעקב אחר סוג הלקוחות שמעוניינים, להיות מודעים לכמות הכניסות לאתר, לדעת מהיכן הלקוחות הללו הגיעו לאתר שלכם, לבצע סינון ולכתוב את המודעה המדויקת לסוג הלקוחות הפוטנציאלים המעוניינים בשירותים/המוצרים הספציפיים שפרסמתם. 

לכן בניית אתר תדמית היא הדרך לתפוס לקוחות ברשת בצורה הנוחה ביותר!

מהם היתרונות של בניית אתר תדמית?

כולנו יודעים שחשוב לשפר את התדמית שלנו כדי להיות אהודים על ידי החברה כיום, כי מה שרואים בראש ובראשונה הוא ה״עטיפה״. 

את התדמית ניתן לדמות לאדם שלובש מותגי יוקרה, נוסע במכוניות יוקרה, עונד שעוני יוקרה וכו.. אבל אל תתבלבלו – עניין התדמית הטובה שונה בעיני כל אדם ותדמית היא לא רק המראה שאנו רואים אלא גם מי שאנחנו ומה שיש לנו להציע לעולם!

בניית אתר תדמית מספקת לנו בדיוק את מה שצריך כדי למצוא חן בעיני הלקוחות שלנו:

נראות חיצונית – את האתר שלנו נעצב בצורה מושכת ויוקרתית, בצבעים המתאימים למיתוג שלנו,עם תמונות של מוצרים/עבודות, שלנו, סרטונים וגרפיקה מעוצבת שתספק ללקוחות פוטנציאלים שלנו חווית גלישה מהנה באתר שלנו.

תדמית פנימית – בניית אתר תדמית תאפשר לכם להעביר ללקוחות מידע אודותינו בצורה אותנטית ומקרבת לבבות, תוכלו להעביר להם ערך מוסף בצורה הכי מקצועית ונכונה בעזרת כתבות, לשדר אמינות בעזרת תוכן מוכח (כמו מחקרים) והמלצות של לקוחות..ובעיקר להוכיח ללקוחות שלנו ששווה לבחור דווקא בנו לספק להם שירותים/מוצרים.

פיקסל – ברגע שיש לכם אתר תדמית ניתן להטמיע בתוכו פיקסל שהוא בעצם קוד מעקב של גוגל ופייסבוק שעוזר לנו לבדוק מהי כמות האנשים שביקרו באתר התדמית שלנו ומאיזה מקור הגיעו (גוגל/פייסבוק).

ניתן לסנן להגדיר בעזרתו קהל יעד ממוקד יותר שצפה באתר שלנו או במודעות שלנו בין אם זה קידום אורגני או קידום ממומן, ואז נוכל לפרסם גם מודעות ממוקדות יותר אשר תואמות לתוכן שחיפשו אותם הצופים. 

בנוסף ניתן להציג מודעות בעמוד הפייסבוק של הלקוחות הפוטנציאלים שכבר נכנסו לאתר שלכם ולהזכיר להם שאתם קיימים, כך יש סיכוי גדול יותר שהם יהפכו ללקוחות רוכשים.

מילות מפתח – יתרון נוסף שיש לבניית אתר תדמית הוא קידום אורגני או ממומן בגוגל, מה זה אומר? טוב ששאלתם. 

בעזרת מחקר מילות מפתח של חיפושים שחוזרים על עצמם בגוגל. בעזרת מחקר מילות מפתח שהן בעצם המילים שהצופים בגוגל משתמשים בהן לחיפוש המידע שהם חפצים בו נוכל לדעת באילו מילים כדאי לנו להשתמש בתוכן שלנו בבניית אתר תדמית (בכתבות למשל). 

לאחר הטמעה של מילות מפתח מסוג רלוונטי תמצא אתכם כמות אנשים גדולה יותר בעזרת החיפוש בגוגל.  ההמלצה שלנו היא להשתמש בקידום אורגני משום שהוא יביא לכם תוצאות לאורך זמן גם במידה שתפסיקו להשקיע כספים עבור קידום. 

בידול בשוק – בין אם אתם עוסקים ברפואה, עריכת דין, קוסמטיקה, מחשוב או שפתחתם מסעדה וכו.. בטח תסכימו איתנו שיש עוד הרבה אנשי מקצוע העוסקים בדיוק בתחום שלכם.

בניית אתר תדמית היא דרך מעולה להבדיל אתכם מכל האחרים! מלבד העובדה שלהיות בעלי אתר זה כבר נראה מקצועי יותר, בבניית אתר תדמית תוכלו לבטא את עצמכם בצורה טובה ומורחבת, להסביר לקהל בדיוק למה כדאי להם להיות דווקא הלקוחות שלכם! 

להציג להם תמונות וסרטונים, אודות על העסק ואולי גם על עצמכם, לתת להם את כל הביטחון הדרוש והחוויה המקסימלית. 

ובגדול – להרשים אותם בשוני שלכם, במה שיש לכם להציע לעומת כל השאר!

למה חשוב להתייחס כשבוחרים ספק לבנייה?

כיום בשוק יש המון ספקים אשר מספקים שירותי בניית אתרים, על מנת שנקבל תוצאה טובה ואיכותית ולא סתם נזרוק כסף לפח חשוב לתת כמה דגשים! חשוב לשים לב שהאתר הוא לא בנוי בצורת טמפלייט (בצורת תבנית) מוכן וקנוי, שהגלילה בו תהיה זריזה ולא עם זמן המתנה מרובה במעבר מעמוד לעמוד. 

דברים אלו יכולים לפגוע בנוחיות לשימוש ובחווית המשתמש, חשוב לנו שתהיה חוויה טובה למשתמשים שלנו. בנוסף אם האתר שלכם לא יהיה מותאם לצרכים שלכם ולא יהיה בנוי במבנה שלו בצורה שממירה לקוחות הוא יהיה כמעט מיותר.

לשיחת הכרות לגמריי בחינם השאירו פרטים

אתר-תדמית-או-דף-נחיתה