רוצים דף נחיתה ממיר ואיכותי? השאירו פרטים
מה המשמעות של בניית דף נחיתה?
בניית דף נחיתה הוא חלק סופר חשוב לכל עסק! רגע לאחר שהלקוחות שלכם "ריחפו" בעמוד הפייסבוק/אינסטגרם מגיע זמנם "לנחות", רצוי שתכינו עבורם דף נחיתה מרתק!
דף הנחיתה הוא עמוד בודד אשר נועד להציג מוצר/שירות ספציפי ללקוח שלנו, בזמן הקמת דף הנחיתה צריכים לתת דגש על עיצוב מזמין והצבת מסרים ממוקדים בצורה שתניע את הלקוח לרכוש את המוצר/שירות או להשאיר לנו פרטים לחזרה.
אפשר לדמות את דף הנחיתה ממש לחנות שאליה נכנסים, לכן חשוב שהנראות שלו והתוכן יעשו בצורה מקצועית ויעילה.
כמו בכל חנות טובה תוכלו למצוא בעמוד דברים שימשכו את תשומת לבם של הלקוחות,כלי עזר שיקלו עליהם את השימוש והפניה קלה אליכם בלחיצת כפתור בלבד:
העמוד נשלח בעזרת קישור אשר ניתן לשלוח בכל דרך טכנולוגית הניתנת כיום ואפשר גם לשייך את הקישור לפוסטים שלכם בפייסבוק\אינסטגרם, בעת בניית דף נחיתה ניתן ואף רצוי להוסיף כפתור שמפנה את הלקוח ישירות לשיחת ווצאפ אתכם או לחיוג ישיר למספר הטלפון.
לקוחות שיעדיפו שאתם תצרו קשר איתם פשוט יוכלו להשאיר פרטים ולחכות שתחזרו אליהם.
כל הטוב הזה יכול להיות שלכם בלחיצת כפתור, מוכנים להמראה?!
במה דף נחיתה מועיל לנו
בדור של היום רוב הלקוחות שלכם לא ירבו לקרוא כל כך הרבה תוכן עד שיגיעו לעיקר, הרי תכנים מכל הסוגים מוצגים ברשת בעזרת סרטונים ואין צורך במאמץ מיותר.
בכל אופן המטרה שלנו בבניית דף נחיתה היא להציג ללקוח שלנו מסר קצר וקולע אשר יכוון אותו לפעול בהתאם לנדרש בעמוד בין אם מדובר ברכישת מוצר ובין אם מדובר בצריכת שירות שאנו מספקים.
חשוב שהקמת דף הנחיתה תהיה בצורה מקצועית כי הנראות שלו בהחלט קובעת והתוכן צריך להיות כתוב בצורה מכירתית אך לא חפירתית!
אז לסיכום הקמת דף נחיתה עוזרת לנו להגיע ללקוח בצורה קלילה ומעניינת שמציגה אותנו באור חיובי ומראה לו בקצרה מה יש לנו להציע.
לאחר בניית דך נחיתה איכותי יתכן מאוד שנצליח גם להניע אותו לפנות אלינו או לרכוש מאיתנו.
באיזו דרך דף נחיתה משיג לנו לידים איכותיים?
לידים לידים לידים… כל בעלי העסקים והחברות חולמים על לידים וכמה שיותר יותר טוב!
דף נחיתה איכותי מאפשר לנו לקבל לידים חמים, אבל מה ההבדל ביניהם ללידים שקיבלנו מפרסום בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם? שמחים ששאלתם.
בעזרת בניית דף נחיתה איכותי ניתן לספק ללקוח נראות מהפנטת וגם מידע שמספיק מפורט כדי להבין במה מדובר אבל גם לא חופר מדיי,
בעמוד כזה יש לנו הזדמנות להסביר ללקוח על נושא מסוים בדרך הכי טובה שניתן בצורה הכי נוחה לו לשימוש מבלי שהוא ישתעמם.
וכך כאשר הלקוח יפנה אלינו או ישאיר פרטים הוא כבר ידע בדיוק במה מדובר,מי אנחנו, מהן העלויות של השירות/המוצר וכל פרט נוסף שחשוב לנו לשדר לו.
סוגים של דפי נחיתה
עד כה דיברו על דף נחיתה קצר וקולע: מיועד לקהל הרחב בדורנו שלא "מחפש" להשתעמם. ישנם עוד מספר סוגים אפשריים של דפי נחיתה לא פחותי איכותים אבל מעט שונים בהרכבם.
סוג אחד הוא בניית דף נחיתה ארוך אך עדיין ממוקד:
במידה ואתם עסק\חברה שמשיקים מוצר חדש לגמרי אשר דורש הסבר קצת מפורט יותר מבחינה טכנולוגית,רפואית,מרכיבים קיימים וכו אנו מאמינים שתרצו לתת ללקוח שלכם את כל המידע הרלוונטי כדי למנוע בזבוז זמן על לידים שלא היו בקיאים בכל הפרטים הנדרשים.
במקרה כזה לאחר תצטרכו להסביר לכל לקוח שיפנה אליכם שוב ושוב אודות המוצר או השירות הנוכחי…ולא בשביל זה נועדה בניית דף נחיתה!
סוג נוסף לבניית דף נחיתה עם כפתורי הפנייה:
עמוד כזה מספק ללקוח שלכם את המידע הנדרש ברגע שהם לוחצים על כפתור ההפניה ל"קפיצה" היישר למקום התוכן שחיפשו.
במצב הזה לא חשוב כמה תוכן יש בעמוד שלכם, הלקוח יגיע בדיוק לתוכן שמעניין אותו לקרוא מבלי לגלול, להתאמץ ולחפש איפה כתוב המידע.
בניית דף נחיתה מסוג זה מועילה גם לכם בכך שמפנה את הלקוח בדיוק למקום השארת הפרטים ברגע שהוא מוכן בעזרת כפתורי הנעה לפעולה, אבל אם הוא במקרה פספס את הכפתור..נחשו מה? הוא יכול למצוא אותו בלחיצת כפתור בתפריט העליון של העמוד. נקודה חשובה נוספת, המחיר לבניית דף נחיתה חכם לא יעלה יותר מבניית כל דף נחיתה אחר שתבחרו.
ישנה אופציה אחרונה לבניית דף נחיתה סופר ממוקד:
עמוד כזה כולל בתוכו בעיקר כותרת, תמונה וטופס השארת פרטים. אמנם הוא זול יותר במחירו אך לא קיים בו תוכן שממיר את הלקוחות שלכם ללידים חמים אלא יותר למטרת פנייה אליכם.
מה זה דף דף נחיתה איכותי
אחד ההבדלים המשמעותיים והמשפיעים על כל התוצאות של השיווק הוא דף הנחיתה, המון פעמים בעלי עסקים חוסכים כסף על תהליך בניית דף נחיתה איכותי רק בגלל שהם לא מבינים את הפוטנציאל ומעדיפים להתפשר על דף נחיתה שהם בונים לבד, אחיין שלהם שבדיוק סיים כיתה ט' או לחילופין משלמים 500 ש"ח למישהו שיבנה דף נחיתה תוך מספר שעות ללא שום אסטרטגיה, מחשבה או הבנה.
אז.. למה כדאי להשקיע כסף בבניית דף נחיתה איכותי? בתכלס זה מאוד פשוט – יחס ההמרה. כמובן שגם דף נחיתה דיי בסיסי יכול "להפתיע" ולהמיר נחמד אבל כשמשקיעים תקציב פרסום חודשי קבוע (ולרוב גם גדול) + ריטיינר לאיש מקצוע עדיף לבנות תשתית מנצחת ולא להתפשר. חלק סופר חשוב שהרבה בעלי עסקים לא מבינים – דף נחיתה בחיים אבל בחיים לא ימיר את כל הלקוחות שמגיעים אליו! לרוב דף הנחיתה ימיר כ 1% עד 8%, כמובן שיש גם דפי נחיתה שממירים 20% אבל הם מאוד נדירים שלא נדבר על 30% או 40%. הגיע הזמן להבין את האחוזים בצורה יותר ברורה ובמיוחד בשביל זה הכנו לכם טבלה שבעזרתה נוכל לראות מה קורה עם אותו תקציב ואותה כמות קליקים כשאחוזי ההמרה משתנים.
יחס המרה | תקציב פרסום | קליקים | המרות |
1% | 1000 | 1000 | 10 |
2% | 1000 | 1000 | 20 |
4% | 1000 | 1000 | 40 |
8% | 1000 | 1000 | 80 |
טירוף לא? פי כמה וכמה יותר לידים ברגע שדף הנחיתה שלכם איכותי וממיר. ההבדל בין דף נחיתה של 1% ל 8% הוא פי 8 בכמות הלידים ללא צורך בהוצאות תקציב פרסום נוסף מה תעדיפו? 10 לידים ב 1000 שקל או 80 ב1000? שאלה רטורית כן? זה הפוטנציאל של דף נחיתה איכותי ולמה כל כך שווה להשקיע בו זמן וכסף.
כמה עולה דף נחיתה איכותי?
על מנת לבנות דף נחיתה איכותי תצטרכו לעבור תהליך שלם החל משיחות אפיון מעמיקות, עיצוב הדף לפי סקשיינים והאלמנטים, כתיבת קופי, יצירת הנעה לפעולה, הוכחות חברתיות, הקמת התשתית וכמובן רצוי לקנח באוטומציות שישפרו את התהליך ויסגרו את הפינה. עלות הקמה של דף איכותי היא החל מ 1,500 ש"ח ומגיעה גם ל 10,000 ש"ח תלוי בכמות העבודה ובמוצר הסופי שתרצו לקבל אבל כבר בתקציבים של 2,000 עד 5,000 תוכלו לבנות מכונה משומנת במיוחד.