דף-נחיתה

דף נחיתה בשילוב קמפיינים ממומנים לייצירת לידים חמים לעסקים

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לעסק שלכם מלאו את הפרטים עכשיו

דף נחיתה בשילוב קמפיינים ממומנים

דף נחיתה בשילוב קמפיינים ממומנים יכול להפוך למכונה משומנת לייצור לידים (פניות של לקוחות) סופר חמים ואיכותיים 24/7. כיום רוב בעלי העסקים כבר יודעים מה זה בעצם דף המדובר – במידה ואתם עדיין לא יודעים אז.. דף נחיתה הוא דף אינטרנט (עמוד אחד) שהמטרה שלו היא להיות דף אינטרנט שהלקוחות הפוטנציאלים יגיעו אליו בסוף תהליך הפרסום וישאירו פרטים.

 

יש מגוון רחב של דפי נחיתה, קצרים, ארוכים, אינפורמטיבים, כאלה שנותנים מתנה, כאלה שמוכרים מוצר מסויים או פשוט כאלה שמסבירים על השירות שלנו ויש בהם את האפשרות להשאיר פרטים או ליצור איתנו קשר בעזרת כפתורים מתאימים.

קידום בעזרת קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם

דף איכותי יכול לשפר פלאים את איכות הלידים כשמדובר על קידום ברשתות החברתיות, האפשרויות של איסוף לידים מתבצע במספר דרכים בפייסבוק ובאינסטגרם – יש טופס של פייסבוק, יש אפשרות לבצע שיחה שבא הלקוח ישאיר את הפרטים ויש את האופציה שבעזרתה אפשר לייצר את הלידים הכי טובים בעזרת דף נחיתה איכותי.

לפני שיוצאים למסע של קידום דף שלכם בפייסבוק קודם כל נבנה דף איכותי וממיר עבור הלקוחות שיגיעו, לאחר שיש לנו דף שהעיצוב שלו מרשים והקופי שלו סוחף נתקין עליו את הנשק הסודי – הפיקסל של פייסבוק.

הפיקסל של פייסבוק הוא קוד אשר מתקינים על דף הנחיתה או האתר שלנו ועוקבים אחרי הפעילות שמתבצעת בו, מה שיותר מעניין ורלוונטי זה שנוכל גם לעשות קידום לקהל שביקר בדף הנחיתה שלנו ולקהל דומה לזה שביקר כבר בדף שלנו.

קידום ממומן בגוגל

מנוע החיפוש המוביל בעולם.. גוגל שמו, אין מצב שאתם לא מכירים אותו וכנראה שגם אין מצב שאתם לא משתמשים בו ברגע שיש לכם צורך בחיפוש בעל מקצוע, שירות או אפילו מוצר מסויים. בתכלס? הוא משתמש גם לכל שאלה מפגרת שרק נחשוב עליה.

בגלל שאנחנו מחפשים את בעלי המקצוע בגוגל זה נהיה אחד המקומות האיכותיים שבו בעלי עסקים רוצים לקדם את עצמם – בונים דף איכותי ומשלמים לגוגל על כל קליק לקישור שלנו ללקוחות פוטנציאלים בזמן אמת. 

הדף שלכם ממיר? סופו להכניס לכם כסף ופניות רבות.

אחת הבעיות לעבודה בלי דף נחיתה

אחת הבעיות שהרבה בעלי עסקים נתקלים בה היא כשעובדים עם דף נחיתה לא איכותי או עובדים ללא דף בכלל והסיבה היא שתוכלו לקבל לידים, לפעמים אפילו לידים זולים יותר מהקמפיינים בפייסבוק או קמפיינים באינסטגרם אבל הם לא יהיו חמים כמו לידים שעוברים תהליך. את התהליך אתם קובעים, הדף שלכם יכול להכיל את כל מה שאתם רוצים שהלקוח יראה, יקרא ויבין לפני שהוא משאיר פרטים ככה שתוכלו לסנן את הלקוחות.

איך אני בונים דף גם לעסק שלי?

אפשר לבנות דף נחיתה לבד עם מגוון פלטפורמות חינמיות.. הבעיה העיקרית ברגע שלא בונים אותו עם מחשבה עמוקה וידע כנראה שתבזבזו הרבה כסף בשלב של הפרסום כי הדף שלכם לא ימיר את הלקוחות. בניית דף נחיתה הוא תהליך שיעלה לכם כסף (דף טוב יעלה בין 1,500 ל5,000 ש"ח) אבל מה שיקרה אחרי זה זה שעלויות הפרסום שלכם יחזירו את ההשקעה דיי מהר.

טיפ קטן? אל תתפשרו.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לעסק שלכם מלאו את הפרטים עכשיו

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך..