כל מי שבחר לפתוח עסק, יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים. פתיחה של עסק חדש היא לא פעולה פשוטה. אתם צריכים לקחת הרבה אוויר, להיות אמיצים ולהחליט כי אתם פשוט הולכים על החלום שלכם בכל הכוח. אנחנו אומרים את זה כי עד כאן הכל טוב ויפה. בחרתם להשקיע, לפתח מוצר, לעשות כל מה שצריך בשביל להצליח. אבל עכשיו, אם לא יהיו לכם לקוחות, למעשה זה כאילו לא עשיתם באמת שום דבר משמעותי. לכן, אנחנו כאן עבורכם. אנחנו רוצים לדבר אתכם על הפרטים הקטנים שיכולים לעשות את כל ההבדל וכן, בין היתר זה כרטיס ביקור מדויק, אשר פשוט מאפשר לכם להביא עוד לקוחות חדשים לעסק. אז מה אתם צריכים לדעת כדי לצאת לדרך? במאמר הבא אנחנו רוצים לעבור אתכם על כל המידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. בואו נתחיל.
אז מה אנחנו צריכים להבין לפני שניגש למשימה
קודם כל אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה זה שיווק נכון? כדי שנצליח להגיע ללקוחות ולשווק להם מוצרים באופן אקטיבי, אנחנו צריכים לדאוג לכך שכמה פעולות יתרחשו בעת ובעונה אחת. קודם כל, אנחנו צריכים לראות איך אנחנו משכנעים את הלקוחות כי הם צריכים עזרה וסוג העזרה שהם צריכים תלויה במוצר שיש אצלנו. את זה אנחנו יכולים לעשות דרך שיחות מכירה, דרך העלאה של תכנים לרשתות חברתיות וכן הלאה. בהמשך, אנחנו צריכים להראות להם איך אנחנו באופן אישי יכולים לסייע להם. בסוף, הלקוחות לא יפנו אלינו אם לא תהיה להם גישה קלה ונוחה למספר האישי שלנו. בדיוק בשביל זה אנחנו צריכים כרטיס ביקור. כיוון שאנחנו יכולים לעמוד מול לקוח בסיטואציה מסוימת ולעזור לו להבין כי הוא צריך עזרה. אבל עד שלא ניתן לו פרטים מדויקים מה הוא צריך לעשות עכשיו, לא יהיה לו אינטרס לבצע אף פעולה בעצם. לכן, אנחנו חייבים שיהיו לנו תמיד בכיס כרטיסים אותם אנחנו יכולים לשלוף בכל מצב. אין מה לעשות, כאשר אנחנו מקימים עסק, אנחנו הופכים למי שמשווקים כל הזמן את העסק, למי שיודעים כי אם הם לא ידברו על העסק שלהם אף אחד לא ידבר עליו עבורינו.
אז איך מעצבים את הכרטיס המנצח?
כיוון שכל פעולה שאנחנו עושים, היא למעשה חלק מהשיווק של העסק, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר על הפרטים הקטנים. הרי הם אלו שיכולים לעשות את כל ההבדל בין הצלחה מסחררת ובין כישלון מוחץ. לכן, כאשר אנחנו בוחרים לעצב את אותו כרטיס ביקור, אנחנו צריכים קודם כל ליצור לוגו אשר יצליח לספר את הסיפור של המותג במהירות ובלי מילים בעצם. למשל, אם אנחנו רוצים לשווק קליניקה לטיפולים אלטרנטיבים, אנחנו בדרך כלל נבחר בגווני שמנת ופסטל, אשר מעוררים קונוטציה מסויימת, אם אנחנו מעוניינים לעצב כרטיס ביקור למתווך נדלן, יכול להיות כי נבחר דווקא בצבעים כהים או מונוכרומטיים.
כמובן, ההדפסה של הכרטיס עצמו חשובה גם כן. אנחנו נרצה להדפיס את הכטיס על דף איכותי, אשר משדר כי מדובר על עסק רציני של מי שלוקח את עצמו במלוא הרצינות.
אתם ממש לא צריכים לעשות הכל לבד
אתם צריכים להיות פשוט מצויינים במה שאתם עושים. התפקיד שלנו זה למצוא את הדרך לסייע לכם במידה הרבה ביותר. לכן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי שנוכל ליצור עבורכם את המערכת שתאפשר לכם לשווק את העסק שלכם בצורה טובה, יעילה ואפקטיבית.