מהו כרטיס דיגיטלי?
כרטיס דיגיטלי הוא צורה חדשה של כרטיס ביקור שתוכלו לאחסן באתר האינטרנט שלנו ולשתף אותו עם לידים פוטנציאליים. לאחר מכן, הליד יוכל ליצור איתך קשר באמצעות טפסי יצירת הקשר בכרטיס הדיגיטלי שלך.
כרטיס דיגיטלי הוא כרטיס ביקור המאוחסן באתר, ולא בצורה פיזית. כל מה שאתה צריך לעשות כדי להשתמש בכרטיס הביקור הזה הוא להיות בעל חיבור לאינטרנט, והוא יהיה זמין לצפייה של כל אחד על ידי לחיצה על הלינק שתשלחו ללקוח הפוטנציאלי או מכל מקום אשר תתמיעו בו את הלינק.
כרטיס דיגיטלי הוא כמו כתובת אימייל, אבל יותר אישי ובלתי נשכח.
כרטיסים דיגיטליים נועדו להחליף כרטיסי ביקור ולהקל על חברות לעדכן את פרטי הקשר שלהן. הרבה יותר קל לשנות את המידע בכרטיס דיגיטלי מאשר בכרטיס ביקור. החברה לא צריכה לשלוח בדואר את כל הכרטיסים הישנים שלה או לרכוש חדשים. הם יכולים פשוט לעדכן את המידע באתר האינטרנט שלהם וכולם יקבלו הודעה על השינויים.
מהם היתרונות בשליחת כרטיס דיגיטלי?
כרטיסים דיגיטליים מהירים וקלים לשליחה. הם נמסרים באופן מיידי לתיבת הדואר הנכנס של הנמען או לצ’אט ברשתות החברתיות או בוואטסאפ. מכיוון שהם דיגיטליים, ניתן לשמור אותם ברשימת אנשי הקשר שלך ולעשות בהם שימוש חוזר בכל עת שתרצה – כך שאין צורך לקנות כרטיס בכל הזדמנות!
כרטיסים דיגיטליים מגנים על הסביבה בכך שלא צריכים להדפיס אותם ולשלוח נייר בכך הם מונעים בזבוז נייר על ידי החלפת כרטיסי ביקור מסורתיים בכרטיסים דיגיטלים.
כרטיס דיגיטלי מכיל קישור שניתן בעזרתו לשלוח את הכרטיס, למי שרוצים ולשתף איתם את הכרטיס, לאחר שהם נחשפו לכרטיס הם יכולים בלחיצת קליק לעבור ישירות לדף המדיה החברתית שלך.
אחד היתרונות המרכזיים בשליחת כרטיס דיגיטלי הוא בכך שהוא חוסך כסף! לחלק כרטיס פיזי עולה בדרך כלל בין 0.5-2 שקל, ואילו כרטיס ביקור עולה פחות כ450 שח לשנה וכולל שליחות ללא הגבלה. בנוסף, אין עלויות נוספות עבור הכרטיס!
כיצד לעצב כרטיס דיגיטלי
עיצוב כרטיסים דיגיטליים היא אחת השאלות הנפוצות ביותר על כרטיס ביקור דיגטלי. פסקה זו תדון בקצרה כיצד לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי.
הדבר הראשון והעיקרי שיהיה עליך לעשות הוא להקדיש כ20 דק ולמלא את האפיון שנשלח אליכם. תוכלו למצוא באפיון שלנו כמה תבניות שעשויות לעזור לך בהקשר זה. ברגע שיש לך את זה, כל מה שנותר הוא למלא את התיאור שיישלח לצוות העיצוב שלנו שיעשה עבורך את השאר.
באפיון תמצאו שאלות כמו:
– מה שם החברה שלך?
– כיצד תרצה למקם את הלוגו והשם? (בקופסה, למעלה, למטה)
– איזו ערכת צבעים תעבוד הכי טוב והאם קיימת אחת כזאת לעסק שלכם?
– באיזה סגנון וגודל גופן יש להשתמש?
– העלה תמונות (תוכל להשתמש בפייסבוק, באינסטגרם או בכל מדיה חברתית אחרת)
– מה לרשום בתיאור האודות על העסק שלכם
– ועוד מספר שאלות שיעזרו לנו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר
לאחר שליחת האפיון אנו נעצב את הכרטיס הדיגיטלי שלך.
היכן ניתן לשלוח או לקבל כרטיסים דיגיטליים?
כרטיסי הביקור הדיגיטליים הם דרך פופולרית ליידע אנשים על פרטי ההתקשרות שלך. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים ואף ניתן לעשות זאת ללא החלפת פרטי התקשרות.
ניתן לשלוח כרטיסים דיגיטליים ברשתות חברתיות, וואטסאפ, SMS ועוד מגוון דרכים. יש אפילו תוכנות המאפשרות שליחת כרטיסים דיגיטליים באוטומציה לשיחות שלא נענו ובסיום שיחה.
לכרטיס הדיגיטלי יש פונקציה זהה לכרטיס ביקור מיושן מלבד העובדה שאין צורך לתת אותו פיזית על מנת שהלקוח יוכל לגשת לפרטי הקשר שלך. השולח צריך רק לספק את שמו, כתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון שלו ואת סוג העבודה שהוא עושה – יחד עם הלוגו או התמונה שלו – אשר יופיעו לאחר מכן במכשיר שבו יצפה הלקוח בכרטיס (מחשב, מחשב נייד, טלפון נייד).
השולח יכול לצרף לכרטיס הודעה, תמונות או קטעי וידיאו שהמקבל יוכל לראות כאשר הוא מחליק את האצבע על מסך הטלפון הנייד או הטאבלט. אפשר גם לעשות את זה בצורה של הודעת טקסט.
שליחה וקבלה של כרטיסים דיגיטליים הפכו לדבר שבשגרה בקרב צעירים שתמיד נמצאים בטלפונים הניידים, הטאבלטים או המחשב הנייד שלהם ומחפשים דרכים חדשות לתקשר זה עם זה.