לוגו קטן
עריכת סרטונים

למה חייב לערוך סרטונים ברשתות חברתיות

הגדילו את כמות המבקרים שלכם

אם אתם רוצים שהמבקרים בעמוד שלכם יעסקו וישתפו את התוכן שלכם לעתים קרובות יותר, חשוב. סרטונים קצרים וארוכים ואף סרטוני רילס איכותיים וערוכים היטב, כולם עובדים מעולה.
ובפרט, הזמנות וידאו לאירועים. היתרונות העיקריים של פורמט זה, הם שהסרטון נותן לגולש את האפשרות להסתכל על הדובר ולגלות איזה סוג של אדם הוא. אם הדובר מגניב, אז זו ההוכחה שהוא באמת יהיה שם בשבילו. סרטונים הגדילו את טווח ההגעה ברשתות החברתיות. הדבר החשוב ביותר הוא לא להמציא "סרטונים ויראליים", אלא ליצור סרטונים שימושיים. הם יעזרו לגולש לקבל החלטה לגבי ביקור העסק, להבין את הנושא ואף להכיר את הדובר, או את בעל העסק.

סרטונים המועלים ישירות לרשתות החברתיות מגידילים את טווח הצפיות, ומשותפים טוב יותר בין משתתפים. כך לפי מחקר שמצא קואינטלי – עורכת נתונים מקצועית ברשתות החברתיות.

הגברת המעורבות

הרבה יותר קל לנו לצפות בסרטונים כי מדובר בפעילות פסיבית שלא דורשת מאמץ. מידע חזותי מעובד פי 60,000 מהר יותר ממידע טקסטואלי. לכן, כאשר בוחרים בין פורמטים, אנו תמיד ניתן לו עדיפות, בטח אם הסירטון מועבד על ידי עורכי וידאו המתעסקים בעריכת סירטונים למחייתם.

אדגר דייל, פרופסור מפורסם מארה"ב, חקר את תהליך הלמידה ושינון המידע. לדברי דייל, לאחר שבועיים אנו מסוגלים לזכור רק 10% ממה שקראנו, אבל 50% ממה שראינו ושמענו בו זמנית. סרטון מאירוע מסויים ייזכר טוב יותר מהתיאור המרגש ביותר שלו.

צריכים ייעוץ מקצועי בתחום השיווק ובניית אתרים? מלאו פרטים לשיחץ ייעוץ 1:1

סרטונים קצרים - מושכים תשומת לב רבה יותר


טווח הקשב של אדם ממוצע הוא רק 8.5 שניות. לכן, חשוב להעביר את הסיפור שלכם בקצרה ובמהירות. כבר מהשניות הראשונות עליכם להבהיר לצופים שהסרטון שלכם שווה את תשומת הלב שלהם.

צרו פיתיון מרהיב בתחילת הסרטון
הפיתיון צריך לספר מה קורה בעלילת הסירטון שהמבקר צופה בו. תוכלו ללמוד איך לעשות זאת נכון מאושיות רשת מפורסמות, כגון מיסטר ביסט, אנדריו טייט, או גארי ויינצ'ק. אצל כולם 30 שניות הראשונות של הסירטון מעוררות סקרנות ויוצרות חשק לצפות עוד.

נתחו את התוצאות
כיום, הגולשים צופים יותר ויותר בסרטונים לא מטלוויזיה וממחשבים, אלא ממכשירים בפורמט קטן יותר, סמארטפונים וטאבלטים. זהו יתרון ענק, המאפשר לנו לצפות בנתונים הסטטיסטיים של הסרטונים שלנו ברשתות חברתיות, ואתרי סרטונים, ובכך להסיק מסקנות על המשך פיתוח התוכן על סמך נתוני המעורבות. למדו את הקהל שלכם, מה הם עושים באינטרנט, ובחיים האמיתיים. עקבו אחר תגובת הצופים שלכם וצרו עבורם תוכן מעניין ושימושי.

מכירת מוצרים ושירותים באמצעות וידאו

תוכן וידאו הוא הפתרון הטוב ביותר עבורמצגות של אירוע, היסטוריית המותג, יצירת קשר עם הצופה, הדרכת מוצר או שירות. וידאו הוא כלי מכירה נהדר במידה וערוך היטב, וניתן להשתמש בו בכדי להראות את כל תהליך העבודה המורכב שלכם. לוידאו יש את כל התכונות שעוזרות להעסיק את רגשותיו של המשתמש ולעזור לו לקבל החלטת רכישה.

כיצד להציג מידע בסרטון

לפני שאתם מתחילים למכור את המוצר שלכם באמצעות וידאו, חשוב לדעת שרוב הסרטון צריך להיות מוקדש לצרכי הלקוח, ולא יותר מ-30% ממנו, צריכים להיות על מידע על מכירת המוצר. זה לא באמת מכשול, מכיוון שטבעי שהוידאו ייראה כך בכל מקרה, רק זכרו שהסרטון צריך לספק מידע נוסף על דרכים לפתור בעיות של לקוחות, ולא רק הפתרון שלכם. הראה כיצד המוצר עובד וציינו את היתרונות שלו.

כלל אצבע – 30% מידע על המכירה

70% – צרכי הלקוח

עם זאת, אל תשכחו את העובדה שכאשר מדובר בקבלת החלטה לרכישה גדולה, רוב האנשים עדיין יבחרו בטקסט. סרטון אומנם לא ימכור שירות יקר, אבל הוא ללא ספק יעורר בו עניין.

עריכת סרטונים למדיה החברתית
במדיה החברתית של היום, הבולטות היא המפתח להצלחה, ועריכת סירטונים היא הרוטב הסודי שגורם לזה לקרות. הכל זה עניין של לתפוס את תשומת הלב של הצופה, ולשמור עליה. כאן נכנסים לתמונה עורכי ווידאו – הם הקוסמים שהופכים סרטון גולמי, לסיפורים שובי לב שעוצרים את גלילת המשתמש. עם המומחיות שלהם, התוכן שלכם יכול לזרוח, ליצור קשרים, לעורר שיחות, להשאיר רושם מתמשך, ואף ליצור מכירה
לכן, אם אתם רוצים להשאיר רושם ברשתות החברתיות, אל תזלזל בכוחה של עריכת סירטונים ובתמיכה של עורכי וידאו מיומנים.

צריכים ייעוץ מקצועי בתחום השיווק ובניית אתרים? מלאו פרטים לשיחץ ייעוץ 1:1

הישארו תמיד מעודכנים​

שילוט דיגיטלי לעסקים

שילוט דיגיטלי לעסקים

שילוט דיגיטלי הוא כלי חדשני להצגת תכנים ויזואליים על גבי מסכים שונים במגוון מקומות, כגון חנויות, משרדים, מסעדות ועוד. טכנולוגיה זו מאפשרת להחליף שלטים מסורתיים

קרא עוד »
קידום מהיר בגוגל
אורגני

איך לקדם את האתר שלכם בצורה מהירה במנוע החיפוש של גוגל?

קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל יכול להיות מורכב, אך באמצעות השיטות הנכונות ניתן להשיג תוצאות מרשימות במהירות. הבסיס לקידום בגוגל הוא מחקר מילות מפתח מקיף, שבו מזהים את מילות המפתח שהלקוחות הפוטנציאליים מחפשים במנוע החיפוש.

קרא עוד »