הקמת-אתר-תדמית-לעסק

אתר תדמית הדרך לשיפור המודעות למותג

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לעסק שלכם מלאו את הפרטים עכשיו

מהו אתר תדמית ומזה תהליך הקמת אתר?

אתר תדמית הוא אתר אינטרנט המציג מידע תמציתי ונגיש על המותג: הרעיון המרכזי, המטרה שלו, הקונספט, וההיסטוריה. דפים כאלה נוצרים על ידי ארגונים הרוצים לשפר את המודעות למותג ולקדם בהצלחה את המוצר שלהם בשוק. הרעיון מאחוריי אתר תדמיתי הוא יצירת תדמית חיובית של החברה ביחס למתחרים שלה, התשובה כמובן תמיד תיהיה הקמת אתר תדמית. כיוון שזה מדבר על המותג ומספק מידע ליצרית קשר עם הבעלים, ולא בהכרח בכדי למכור משהו. עם זאת, ניתן לקשר קישורים פונקציונליים, שיחברו בינו לבין האתר שניתן לבצע בו ההזמנה..

המטרה העיקרית של אתר תדמית לעסק היא לספר על המותג והחברה שלך בצורה כזו שתמשוך את הקונה ותשיג אמון במותג.

צריכים ייעוץ מקצועי בתחום השיווק ובניית אתרים? מלאו פרטים לשיחץ ייעוץ 1:1

מה מודד הקמת אתר תדמית להצלחה

בעת בניית אתרים והקמת אתר תדמית בפרט, יש צורך לקחת בחשבון את התכונות של כל שלב בעיצוב האתר. בניית האתר אמורה להחזיק את תשומת הלב של המבקר לאורך הזמן, ארוך ככל הניתן. זמן ארוך יותר משפר את הסיכוי לרכישה, הלא הוא הלקוח הפוטנציאלי שלך..

מרכיבי ההצלחה של הקמת אתר תדמית:

הבסיס כמובן, הוא הצעת מכירה ייחודית, קונספט עיצובי יצירתי, המצאות של אפקטים חזותיים (גרפיקה תלת מימדית, אנימציית פלאש וכו'), שימוש בזהות המותג, שימושיות האתר (מבנה האתר וניווטו), טקסט תמציתי מלווה בהרמוניה. בכדי להשיג את התוצאה הרצויה, אתם צריכים גישה משולבת ליצירת אתר תדמית כזה. סוכנות שיווק ייעודית יכולה לעזור לכם בכך.

טיפים להקמת אתר תדמית מספר הארגונים שהמותג שלהם הפך לאגדה הוא מעט, את המוצרים שלהם ניתן לזהות רק על ידי התבוננות קצרה בהם, ובכדי להגיע להצלחה כזו, נדרשת שנים של עבודת שיווק אינטנסיבית בכדי ליצור ולתחזק תדמית "מוכרת" וזהות מותג מקורית.

האלגנטיות והפשטות השוודית באה לידי ביטוי כבר באתר שלם – אתר איקאה
עוד מהלך מוצלח הוא ההצעת המכירה ייחודית – עליכם לשכנע את הקונה הפוטנציאלי שהמוצר שלכם הוא ייחודי ואין שני לו אצל מתחרים שלכם. אל תחסכו גם באפקטים חזותיים בבניית האתר, הציגו את המוצר בצורה כזו שאנשים יזכרו את המותג שלכם.

המשקף החדש של אפל – דוגמא מושלמת להצעת מכירה ייחודית – אתר אפל
המצגת החזותית המהפנטת של המוצר, הופכת גם צילום מסך שלו לבלתי נשכח. שימושיות בהקמת אתר תדמית היא המפתח להצלחת האתר. אם האתר שלכם קל לשימוש ורב תכליתי, אנשים יזמינו ממנו מוצרים יותר מפעם אחת, ותקנה לכם לקוחות חוזרים.

ניווט מינימליסטי ופשוט – אתר סמסונג
סגנון הארגוני של המותג חייב להיות מורגש לא רק ברמת התוכן החזותי, אלא גם בטקסט – פרסום, מאפייני המוצר, תיאור המותג ועוד.
הטקסט חייב להיות תמציתי ובו בזמן מרווח.

גרסה "מינימליסטית" מוצלחת של הטקסט הפרסומי בשילוב זהות ארגונית – אתר סוני
באתרי תדמית היותר מוצלחים, נוכל תמיד להבחין בכל המרכיבים שתיארנו: הם קלים לשימוש, הם אינפורמטיביים וייחודיים בסגנון, בהירים בצבעם ובלתי נשכחים.

לסיכום הקמת אתר תדמית

כשאתם מקדמים את המוצר שלך לשוק, אתם צריכים להיות בטוחים שהמותג בהחלט יהיה מוכר ואנשים ידברו עליו. ההצלחה לא מושגת מיד, אלא בהדרגה, הדבר מצריך תפיסת קידום מוצר מפותחת כהלכה, תמיכה פרסומית מתמדת ועבודה על המוניטין של החברה.

בעת יצירת אתר תדמית, הקפידו לשתף עם אנשים מידע על הארגון שלכם, ההיסטוריה שלו, פרויקטים מוצלחים ומגוון המוצרים שלו. תנו ללקוח, לגלות את כל המידע שהוא צריך, בלחיצת כפתור.

אם אתם עוסקים במכירות, הציבו קישורים לדפי החנות במקום בולט, והריצו את אתרי תדמית שלכם בהתאם לסוג החנויות.

וזכרו את הדבר החשוב ביותר – הזמן שתוכלו לחסוך על ידי פנייה ישירה לאנשי מקצוע. תכנית מחושבת לקידום המותג שלכם, תסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות ולממש אותן! דעו שחברות מצליחות אינן נשארות באותה רמה במשך שנים, הן מתפתחות ומרחיבות כל הזמן את תחומי ההתמחות שלהן. כדי להפוך לשם מוכר בעתיד, עליכם לנקוט בפעולה כעת. תפעלו ותצליחו.

צריכים ייעוץ מקצועי בתחום השיווק ובניית אתרים? מלאו פרטים לשיחץ ייעוץ 1:1

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לעסק שלכם מלאו את הפרטים עכשיו

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך..

שילוט דיגיטלי לעסקים

שילוט דיגיטלי לעסקים

שילוט דיגיטלי הוא כלי חדשני להצגת תכנים ויזואליים על גבי מסכים שונים במגוון מקומות, כגון חנויות, משרדים, מסעדות ועוד. טכנולוגיה זו מאפשרת להחליף שלטים מסורתיים

קרא עוד »